niedziela, 17 sierpnia 2014

#1 Hot or Not

Hot or Not
Nie bierzcie sobie moich opinii do serca, ponieważ oceniam według moich upodobań i stylu :)
Marzia:
Stylizacja elegancka, w moim guście, jak wszystkie twoje :-). Moja ulubiona spódnica, nie wiele osób umie z nią ładnie skomponować stylizację, jednak tobie udało się to zrobić perfekcyjnie wszystko jest świetnie dobrane. Świetnie
HOT! 
Mihał:
No to tak. Stylizacja jest luźna i pociągająca. Włosy idealnie uczesane. Bardzo mi się podoba.
HOT!
Faza:
Stylizacja utrzymująca się w czerni, jednak przełamuje się dzięki dodanemu białemu topowi, szkoda że nie ma żadnej torebeczki, ale wiem, ze ciężko było by dodać jakąś do takiej sukienki :)
HOT!
Galium:
Stylizacja jest dość elegancka, jednak moim zdaniem czegoś tu brakuje :( Na twoim miejscu dodałabym jakąś bransoletkę i zmieniła torebkę, bo moim zdaniem jakoś tu nie pasuje, ale może to przez to, że jej nie lubię :( Poza tym jest ładnie :)
Hot!
Croatoan. End-verse.:
Ty postawiłaś na bardziej, jak to nazwę NIEBEZPIECZNĄ stylizację.
Zielony płaszczyk jest bardzo ładny, jednak nie pasują mi tu buty i torebka, która nachodzi na płaszczyk :/
Gdyby nie to byłby Hot, przepraszam :/
NOT!
Turkusova Anielica:
Twoja Stylizacja utrzymuje się w kolorze czarnym, oraz w srebrze. Szkoda, że nie dodałaś czegoś w jasnym kolorku, ponieważ moim skromnym zdaniem robi twoją stylizację lekko ponurą :( Wybacz. :/
NOT! 
Cupcake:
Twoja stylizacja pewnie byłaby z deka nudna gdyby ten sweterek był biały a buty w innym kolorku, jednak ty wzięłaś i sweterek i buty tego samego koloru i to wielki PLUS! :3
HOT! 
Niezapominajka:
Twoja stylizacja jest elegancka i ładna. Jednak ja bym dodała więcej biżuterii i może jakąś torebkę w druga rąsie :-) Wybacz
NOT!
Sachiko:
Stylizacja postawiona na czerń, jednak są bordowe elementy, które nie robią tej stylizacji ponurej, jednak ja bym dodała jeszcze kolor ust czerwony, wtedy było by idealnie moim zdaniem. Nie mówię, ze jest źle, nie każdy by wpadł na taki pomysł jak ty! :33
HOT!
Baqoma.
Stylizacja jest elegancka, jednak nie nudna, ani prosta! Bardzo mi się podoba, a do tego ten szczery uśmiech :D
HOT!
YouMakeMe:

Ta stylizacja bardzo mi się podoba, lubię tak się ubierać, a ta spódniczka, jest cudowna!
HOT!
Little Good Devil:
Stylizacja bardzo ładna, wpada bardziej w emo, wszystko ładnie dobrane. Podoba mi się.
HOT!
Bereshka Szynszyl:
Stylizacja jest świetna, lubię taki styl, z chęcią sama bym się tak ubrała. Świetnie!!!
HOT!
Pettero Z Zakonu Dębowego Liścia:
Elegancja Francja. Świetnie dobrane ciuszki. Jak dla mnie jest ślicznie. Sama bym się tak ubrała!
HOT!
Przepraszam, ze tak długo musieliście czekać, chociaż podejrzewam, że już każdy o tym zapomniał :D. W komentarzach napiszcie co będziecie chcieli porobić (chodzi o zabawę). Jeśli nie będzie zadneno komentarza z propozycją, sama coś wymyślę.

1 komentarz: